تنبيه

تــنـبـيـه ... كــل ما يـنـشر بهـذه المـدونـة مـسـجـل من قـبـل حـقـوق الـمـلكـية الفـكـريـة و أي اقـتـبـاس او نـقـل لمحتـوى المدونـة يعرضــك للمسـائلـة القـانـونـيـة

الخميس، 26 يونيو 2008

قــــلبك عنــوانــي




أجئت في الليل زائراَ أم ساكناَ جدران قلبي


إن كنــت ســـاكناَ فهـــل أتـــيــت بالمــؤنِ


هــل لي برمشـك أتلحف به في برد الليالي


هــل لي بكتــفك أتوسده بحب و قلب حَاني


هــل لــي بكـفــك تمـســـح عنــي أحزانــي


هــل لــي بــدمــعك يغـســـل عنــي ألامــي


هــل لي بشـفتك تشدو لي أعذاب الأغاني


إن كــنت ساكــناً فهــل لـي بقلبك عنواني
بقلم / هاجر العشري

هناك 24 تعليقًا:

غير معرف يقول...

It could give you more facts.

PrInCeSS BeRy يقول...

الله يا شهد بجد تحفة وكلها احساس االمفروض اللى يقراة يديلك قلبة هدية تسلمى بجد

نونو يقول...

هــل لي برمشـك أتلحف به في برد الليالي



هــل لي بكتــفك أتوسده بحب و قلب حَاني



هــل لــي بكـفــك تمـســـح عنــي أحزانــي

بصراحة لو كنت ولد كنت خطبتك اول ما اخلص قراية
الله على رومانسياتك
ربنا يكرمك ويديكى اللى يستهال الكلام الجامد جدااااااااااا

نونو يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
شهد الكلمات يقول...

princess bery

ربنا يكرمك يا رب علي كلامك الرقيق الحلو ده
رفعتي من روحي المعنوية :)

تحياتي ليكي يا قمر

شهد الكلمات يقول...

نونو

يا كزوفي يا كزوفي اقول اية بعد الكلام الجميل ده
ده انا اتمسمرت في مكاني
بس يا نونو لو العريس هايجي بالطريقة دي انا مش هابطل كتابة ابدا يمكن ربنا يبعت ههههههههههههه

نورتيني يا عسل

تحياتي

التائب يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بجد ماأجمل الكلمات التى سطرتها يداكى
انا بجد اعجز عن وصف جمال شعرك
وانتظر المزيد مع الارتقا فى الكتابه اكثر واكثر
واتمنى من الله ان يرزقك الخير كله عاجله واجله وان يرزقك الزوج الصالح ومنه الذريه الصالحه
والله الموفق
مدونتك جميله اوى

Unknown يقول...

ازيك يا شهد عامله ايه
اولا عايزيك تعزينى اكمنى مش متابع اوى اليومين دول بس ولاهى الامتحانات وخدانى اليومين دول بس بجد انتى ابدعتى اوى ف غيابى وصرخه زمن حلوه بجد...


تحياتى

الفارس الملثم يقول...

جميل اوي احساسك ورومانسيتك يا شهد

بس يعني حاكمه معايا بغلاسه دلوقتي , في صراحة تعبيرات مش هضمها زي


إن كنــت ســـاكناَ فهـــل أتـــيــت بالمــؤنِ

يعني الراجل متشحطط وجيلك تقوليله فين الاكل بتاعك ينفع كده ممممممممممم

هــل لــي بــدمــعك يغـســـل عنــي ألامــي

حلو اوي التعبير ده

تحياتي يا شهد واسف علي الغلاسه

محمد فاروق الشاذلى يقول...

هل لي بكتفك أتوسده بحب وقلب حاني
هل لي بكفك تمسح عني أحزاني

ما أروع أن يكون هذا هو إحساس الحبيب بحبيبه وما أروع أن تجيدى التعبير عن هذه الأحاسيس الرقيقة بكلمات أكثر رقة
والله كل مرة بكون مبسوط قوى لما أدخل المدونة بتاعتك.

Blue Nile يقول...

ازيك يا شهد
ميرسي لزيارتك مدونتي وان شاء لله تنوريني تاني
عجبني البوست جدا

بجد انتي رقيقة ورومانسية اوي
عجبني تعبير المؤن
اعتقدانك تقصدي بالمؤن المشاعر والحب اللي انتي محتاجاهم

وتعبير الوسادة رائع
احييكي

شهد الكلمات يقول...

مصطفي الطيب

اهلا بيك في المدونة
انا سعيدة جدا بجد بالكلام اللي انت قلته و الله بيديني اكتر من حقي بكتر

و مبسوطة ان البوست عجبك و المدونة كلها نالت اعجابك

اتمني زيارتك تملي في المدونة

منورني

تحياتي

شهد الكلمات يقول...

كريم

انت اخبارك اية والامتحانات عاملة اية معاك

و يكفي جدا انك بين كل المشغوليات دي كلها بتدخل و تشوف مدونتي

ربنا يكرمك و ينجحك يا رب

و طبعا انت منورني دايما يا كريم

تحياتي

شهد الكلمات يقول...

يا هلا بالاخ العزيز محمد

يا باشا انت تغلس علي كيفك
ثم يعني حط نفسك مكانه واحد جي هايقعد في الشقة مش يجيب حاجته معاه ولا هانصرف عليه هي المشرحة ناقصة قتلة ههههههههههه شفت بقي رومانسية اكتر من كدة ;)

تحياتي يا عسل

شهد الكلمات يقول...

قلب مصري

يعني اقول اية بعد الكلام الجميل ده مش لاقية كلام

ربنا يخليك و يكرمك يا رب

و يسعدني ان كلامي دايما بيعجبك :)

نورتني بجد

تحياتي

شهد الكلمات يقول...

blue nile

يا اهلا بيكي في اول زيارة و يا رب ما تكون الاخيرة
و بجد شكرا علي كلامك الرقيق عن البوست و عني

نورتيني و نورتي المدونة و يارب اشوفك تملي فيها

تحياتي

فارس بلا جواد يقول...

أزيك يا شهد
كالعادة لازم كل بوست ليكي يكون في قمة الرومانسية .. بجد عجبني وتسلم ايدك
تعبيرات روعة .. ويا بخت اللي هيتقاله الكلام ده
ربنا يوفقك ومستني الجديد دايما

شهد الكلمات يقول...

فارس بلا جواد

ازيك يا دكتور انا تمام الحمد لله

ربنا يخليك علي الكلام الجامد ده
اخجلتم تواضعنا

طبعا منورني دايما

تحياتي

Radwa يقول...

بجد جمييييييييله
احييك على اختيار الفكرة

أميرة الاحزان يقول...

بجد احساس رمانسى اووووووووى و كلمات روووووووووووووووعه ...

تسلم ايدك ...

شهد الكلمات يقول...

سندريلا

اهلا بيكي في اول زيارة للمدونة بجد منوراني
شكرا علي كلامك الرقيق
يارب دايما تشرفيني بالزيارة

تحياتي

شهد الكلمات يقول...

اميرة الاحزان

اهلا بيكي في اول زيارة للمدونة
بجدا شكرا علي كلامك و علي تفقدك لبوستات تانية غير دي في المدونة ده شيء يشرفني و تنوريني دايما

تحياتي

mohamed يقول...

حلوه اوي بجد كلماتك جميله

شهد الكلمات يقول...

محمد

شكرا يا محمد علي تعليقك و شكرا اكتر علي مرورك
و يارب تنورني دايما في المدونة

تحياتي