تنبيه

تــنـبـيـه ... كــل ما يـنـشر بهـذه المـدونـة مـسـجـل من قـبـل حـقـوق الـمـلكـية الفـكـريـة و أي اقـتـبـاس او نـقـل لمحتـوى المدونـة يعرضــك للمسـائلـة القـانـونـيـة

الأحد، 10 مايو 2009

تحديث .. خبر اللي تحسبوه يعني

بعد ما كنت نويت اني أقفل مدونة حكاوي القهاوي و اكتفى بشهد الكلمات شجعتني سحر صحبيتي أني أكمل قصة رياحين الهوى بعد ما قريتها و عجبتها و عشان كدة انا نزلت الجزء الجديد في القصة للي كان متابعها و مهتم بالموضوع اساسا و اللي ماكنش متابعها و حابب ياخد فكرة دي ملخص بسيط للاحداث القديمة للقصة لحد اخر جزء و كملوا مع الجزء الجديد
رياحين الهوى
لم تكن تدرك يوما أن هذا الشخص سوف يستولى علي قلبها و عقلها إلى هذا الحد و أن صداقتهم ستنقلب الى حب و لم تكن تتوقع ان يكون هذا الحب من طرف واحد و لم تكن تتوقع يوما أن حبيبها سيحب غيرها و ليست أي شخص سيحب صديقتها المقربة و انه سيسألها أن تكون همزة الوصل و كيوبيد الحب بينه و بين صديقتها منى
ماذا ستفعل هند بعد أن أبلغت منى برغبة أحمد هل ستطلع احمد بموافقة منى هل ستجني على قلبها ام ستدافع عن حبها هل ستنفذ فكرة نبيل الذي تعرفت عليه بالكافيتريا و هو ان تكتم موافقه منى عن أحمد و تحاول هي ان تتقرب له و هل بعد ان تركت نبيل وراءها بالكافيتريا دون حتى ان يعرف اسمها هل سيكون له دور في حياتها هل سيشعر بها أحمد يوما ؟؟؟
أترككم مع الجزء الجديد لتعرفوا ماذا حدث أتمنى ان ينال أعجابكم
تحياتي
هاجر العشري

هناك 6 تعليقات:

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

عجبنى العنوان جدا قبل ان اقرء
فرياحين الهوى عبارة معبرة جدا
مش عارف انتى كنتى فعلا تقصدى معانيها او لا

الريحان فى طبعه يعطى رائحة طبيه و جذابه
ولكن طعمه مر

والهوى مبهر فى منظره كله عوامل جذب
ولكن فيه عمق يخفى الكثير والكثير
ممكن تكون ايجابيات وممكن تكون العكس


ولكن المؤكد ان العنوان له مذاق
استمتعت به

اما عن القصة
فاسمحى لى بقرائتها ثم التعليق من جديد


شكرى مع خالص تقديرى
وعودا احمدا

الازهرى يقول...

وده اعلان مدفوع الاجر ؟

وطبعا انت عارفه انى كنت متابعها جدا
لكن استأذنك فى تأجيل قرائتها لحين الخروج من أزمة الامتحانات وخصوصا انى احب أقرأها وانا دماغى رايقة

اتفقنا ؟

شهد الكلمات يقول...

ابو علي

طبعا انا مستنية رايك بفارغ الصبر لانه راي يحترم

و بصراحة انا لما سميت القصة بالاسم ده ماكنش على بالي انه يحمل المعني العميق اللي انت فسرته ده و اداله رونق خاص عجبني انا سميته كده لان سبب تعارف الابطال هي زهور الريحان و كنت ناوية اغير اسم القصة بعد ما اخلص كتابتها خالص لكن بعد التحليل الرائع ده انا قررت يفضل العنوان كدة على طول

بتنورني دايما

تحياتي

شهد الكلمات يقول...

الازهري

اتفقنا و ربنا يوفقك في الامتحانات يا رب

و مستنية زيارتك دايما

نورتني

تحياتي

DoNyA يقول...

شكلها قصه جميله جدا
واحداثها شيقه
وكفايه ان اللي كتباها
حد جميل زيك

اكيد هنتابعها

شهد الكلمات يقول...

donya

شكرا يا جميل مستنية رايك في القصة

نورتيني يا قمر

تحياتي